wtorek, 25 listopada 2014

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów - Ślifirska Aleksandra



W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Porad udzielają:
  • Jacek Żakowski, publicysta "Polityki",
  • Marek Tejchman, dziennikarz TVN Biznes,
  • Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,
  • Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika "Rzeczpospolita",
  • Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,
  • Jacek Szmidt, redaktor naczelny "Twojego Stylu",
  • Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,
  • Kamil Durczok, redaktor naczelny Faktów TVN,
  • Dorota Niećko, dziennikarka "Dziennika Zachodniego",
  • Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,
  • Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.
Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza